Новини

Чорнобильська трагедія - завдання для найближчих поколінь зберегти спадок

Дата публікації: 26.04.2024 Рубрика: Новини ліцею

26 квітня 1986 року світ став свідком найбільшої техногенної катастрофи в історії – аварії на Чорнобильській атомній електростанції. Минуло 38 років після трагедії і наша відповідальність полягає в передачі історичного коду майбутнім поколінням, щоб вони могли зрозуміти значення цих подій і уникнути їх повторення у майбутньому.

В цей день у КНЗ КОР "Васильківський професійний ліцей" було проведено ряд івентів приурочених до Дня Пам'яті аварії на Чорнобильській АЕС. 
•    З хімії та біології - про вплив радіоактивних речовин на організм людини, природне середовище.
•    З захисту України та домедичної підготовки - практикуми з надання першої допомоги при радіаційному та хімічному отруєнні.
•    З історії України - хронологічні екскурси в події аварії на ЧАЕС та зустріч з ліквідаторами наслідків аварії.
•    З географії - розбір зон радіактивного ураження та світовий досвід.
•    З фізики - тематичні уроки про поняття атому.
•    З української та зарубіжної літератури - чеклисти художньої літератури та кінофільмів про події на ЧАЕС.
•    З фізичної культури - комплекси вправ, які покращують стан здоров’я та укріплюють опорну систему.
•    З інформатики - створення цифрового контенту та фактів про аварію на ЧАЕС.

Метою цих заходів для викладачів було  занурити здобувачів освіти в історію, в події, в важливість значення атомної загрози, відчути страх і біль тих, хто пережив цю трагедію на власній шкірі. Це важливо, щоб уникнути забуття та зберегти пам'ять про тих, хто постраждав від наслідків аварії.
Такі кейси мають стати  не лише інформативними, але й стимулювати учнів до активної участі в проєктній діяльності з хімії, фізики, історії та інформатики, з метою збереження екології, впливу шкідливих речовин на організм людини, збереження ментального здоров'я. 
Отже, день пройшов конструктивно, цікаво, хвилююче, у формі цікавих проєктних досліджень: презентацій, інфографік , відзняті рілзи, в яких викладачі ліцею дають інтерв’ю " 26.04.86 в моєму житті".
Саме участь у проєктній діяльності дозволяє здобувачам освіти відчути себе частиною рішення проблем, пов'язаних з ядерною енергією та її впливом на довкілля. Це сприяє формуванню в них відповідальності за майбутнє та бажання приймати активну участь у розв'язанні глобальних проблем, заохочують до вивчення теми, аналізу подій та усвідомлення нинішньої складної ситуації з АЕС для того, щоб побудувати майбутнє, яке буде безпечним для людей і довкілля.